Bolluk ve Bereketin Sembolü Aşure İkram Edildi Nevşehir Belediyesi tarafından Muharrem Ayı dolayısıyla vatandaşlara bolluk ve bereketin sembolü olan aşure ikramı yapıldı. 10-07-2025 19:18 YORUMLAR Website Adınız * E-Posta Adresiniz * Yorumunuz * GÜNDEM ŞANLIURFA HEYETİNDEN TİCARET BAKANI ÖMER BOLAT’A ZİYARET HSK’dan Yeni Atama Kararı: 14 Adayın Görev Yeri Belli Oldu Türkiye'de kütüphaneler büyüyor... 169 milyon e-kitaplık dijital arşiv Bakan Yaşar Güler Kahramanmaraş’ta Birlikte İncelemelerde Bulundu HSK Üyeliklerine Seçilen İsimlere Tebrik Çok Okunanlar 1 Şair Nabi Ortaokulu’ndan Sıfır Atıkta Örnek Proje: Atıklardan Zeka Oyunları Atölyesi Kuruldu 2 BAŞKAN ÖZYAVUZ: BİZ HALKIN BELEDİYESİYİZ 3 VOX HUMANİS KOROSU’NDAN UNUTULMAZ KONSER 4 Geri Dönüşümden Sanata: Akçakale Halk Eğitimi Merkezi'nin Sıfır Atık Tasarımı Büyük İlgi Gördü 5 İhracatta 21 il 1 milyar dolar barajını geçti